lunes, 5 de octubre de 2015

El meu pròxim destí... Buenos Aires, Argentina

Hola a tots/es!
Avui parlo sobre un destí que m’agradaria viatjar en el futur. He escollit la capital de Argentina, Buenos Aires, ja que em sembla molt interessant i molt bonica. El meu pare la visitat bastantes vegades ja que té empresa allà hi sempre m’ha dit que és una ciutat molt impresionant, ja bé per les zones originals de Buenos Aires, la gastronomia, els costums, les tradicions,etc.


WEBS:
A continuació us adjunto tres webs on pots trobar molta informació de Buenos Aires:
  • Bsas4u : En aquesta web hi podràs trobar els llocs més turísits de Buenos Aires. T'els explica al detall. 
  • Buenos Aires Web OficialÉs la web oficial de la Capital de l'Argentina. Hi podràs trobar de tot, com desplaçar-te per la ciutat, llocs d'interès, etc.
  • Wikipedia: Buenos Aires : En la Wikipedia t'explica informació diversa de la ciutat, la població l'extensió, on esta situada la ciutat, etc.























Webgrafia:



No hay comentarios:

Publicar un comentario